Black + Fur

2014-12-18
Morsning korsning! Och säg heeeej till min lediga torsdag! Egentligen inga roligheter med den - däckade supertidigt i soffan igår och idag ska jag tvätta tre maskiner. Men jösses vad skönt med lång frulle och mjukiskläder hela dagen! Mådde SÅ risigt igår på jobbet och sa verkligen till mig själv "klarar jag den här dagen, då klarar jag allt", så det kanske är bäst att ta en paus och varva ner lite, hehe.

Hoppas ni får en strålande dag i snön (!!!) och känner julstämningen komma krypandes, jag kan inte fatta att det är mindre än en vecka till julafton... Tiden har gått ruggigt fort! Det enda som vittnar om att julen faktiskt har hälsat på i mitt upptagna liv är julmusiken jag spelar på jobbet, haha. Puss på er!

1 Kommentarer

2014-12-18 @ 12:23:30

Underbart med en ledig dag! :)

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback