Kräftkalas!

2014-08-16
Hujeda mig vilket fint kalas vi fick till igår! Kräftorna smakade bättre än någonsin och sällskapet var världens goaste och gladaste. Vi fortsatte till nya krogen Mimo's för några drinkar, och det slutade med att jag blev erbjuden att provjobba där idag! Så sjukt, men sjukt kul! Så idag har jag balanserat tallrikar och lärt mig miljarder olika ölsorter, och det blir samma visa imorgon igen. Hux flux så hade man en späckad helg, haha.

Dock är benen rejält sömniga efter fredagens dans i klackar och dagens serveringsspring, så nu ska jag bara slänga upp fötterna i soffan och relaxa som aldrig förr. (Note to self: köp nya, SKÖNA, dojor som tål åtta timmar promenix). Ha en kanonlördag! Pussar, M.

1 Kommentarer

2014-08-21 @ 20:06:13

Men whaat? Så det var på det viset du jobbar bakom disken numera? ;-) haha sjukt kul ju!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback