Happy Feet

2014-08-18
Får jag välja mellan låga skor eller klackar så väljer jag det sistnämnda alla dagar i veckan (med mina knappt 160 cm känner jag mig som en liten pojke utan klackar). Fast jag och mina fossingar är lite oeniga om vilka dojor som är 10poängare... Tur att mina stackars fötter får som dom vill ibland! Älskar dom här tre låga, och bekväma, skorna.

Tack och lov för att man är smått schizofren! Skämt åsido, men vad skönt det kändes när humöret vände lite under dagen, haha. Efter att ha sett alla avsnitt av New Girl, Suits, Pretty Little Liars, Grey's Anatomy och yadayadayada så visste jag inte riktigt vad jag skulle vila ögonen på under min lilla relax-dag. Lösningen blev att börja smygkolla lite på Teen Wolf, och vet ni vad? Jag är HOOKED! Jag rensar kalendern för resten av dagen och sällskapar med Scott, Stiles och ananas. Känns som en duglig uppladdning inför morgondagens hektiska lunchpass! 

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback