Explain This!

2014-08-14
Hej! Undrar bara en liten grej. Eftersom du gick på Plus, varför fick du inte MacBooken? Eller är det bara någon annans dator på bilderna? Nyfiken!
Det är min Lenovo-dator på bilderna, men jag har också MacBooken! Vill vara extra tydlig med det så ni som är framtida Plusisar inte tror skolan blåser er när dom säger att man får datorn, för det får man! Jag tog tyvärr inte hand om min speciellt bra, det är därför jag använder min nya dator nu. Så tips till er som börjar/går på Plus - ta hand om lilla datorn oavsett hur skoltrötta och arga ni är!
 
Vad är det för armband du alltid har på dig?
På vänster arm har jag ett armband (det med ringen) som jag fick i studentpresent av min dåvarande kille. Och på högerarmen har jag en present som jag fick när jag döptes (det guldiga) med mitt nam och födelsedatum graverat. Bredvid guldlänken dinglar Infinity-armbandet som jag (och resten av tjejerna i gänget) fick av Frida i studentpresent. Älskar allihop och tar aldrig av mig dom!
 
Hej snygging! Ser ut som ni haft riktigt bra dagar i finaste staden. Besökte London tidigt i våras och ska tillbaka om ca en månad, tänkte höra om du har några tips på klubbar/barer för 19-20åringar?
Lyllo dig, först och främst! Vill också tillbaka dit. Vår utgång var så spontan, vi såg ett ställe från bussen och sa "Det såg mysigt ut, vi drar dit imorgon kväll och tar en drink!", haha. Stället vi spanade in heter Golden Bee, och är en takterass med massvis med mysiga lampor och typ palmer (det fanns ett dansgolv inne, men vi satt ute på terassen hela tiden). Sen träffade vi ett gäng som ledde oss till en klubb jag inte vet namnet på, men det låg nära nästa klubb vi drog till som heter Trafik! Det var tydligen ett kvarter med flera klubbar som var ruggigt poppis, om vi ska lita på engelsmännen vi träffade. Trafik var i alla fall hur ballt som helst! På nedervåningen var det en sjukt härlig stämning med hur mycket dans som helst verkligen (vi snackar ringen, och ALLA bara tar för sig och är hur schyssta som helst och typ hejar på varandra och lär varandra moves). Så googla dom ställena och kolla om ni bor i närheten, vettja.

Dock var det här inte mitt i centrala London! Det jag snappat upp är att de flesta turister går ut i Western London (om jag minns rätt). Men googla! Jag tror man kan hitta hur bra klubbtips som helst där. Angående åldern, så är dom flesta klubbarna inte så noga när det gäller tjejer. Ha en grym resa! (Och jag kan garantera att utgångarna blir kanon oavsett vilket ställe ni hamnar på).
 
Ey, har du tatuerat dig på riktigt? Eller vad är det på armen?
Haha, JA det är en tatuering! Jag ska berätta historien bakom och allt ni vill veta, men jag sparar det till ett eget inlägg.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback