Every Girl Needs A Secret...

2014-08-12
Jag går runt konstant kladdig på grund av "Love Spell"-bodybuttern och har alltid ett litet os runt mig av "Such A Flirt"-sprayen. Ni såg lite snapshots från den fantastiska Victoria's Secret-affären jag och Frida besökte i London. Det var helt enkelt omöjligt att inte plocka på sig en, två, tre, fyra, FEM lukta gott-grejer.

Godmorgon gullungar! Jag vaknade pararellt med den berömda tuppen, och har redan hunnit checkat av en del på Att göra-listan! Next up är en till kopp kaffe, och sen ska krångla med massa papper... Innan jag ska skräddarsy en klänning och hojta till trafikskolan. Ja ni hör ju, en del saker att bocka av! Better get started. Puss, M.

1 Kommentarer

2014-08-13 @ 11:38:29

vad är det för armband du alltid har på dig?

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback