A Thing Called "Sensommar"

2014-08-28
-
 
Vilken sommardag vi fick idag?! Man kunde ju till och med bättra på brännan. Men snart säger det Vips! så är hösten tillbaka med termometrar som vägrar visa mer än 10-15 plusgrader. Men tills dess, vill jag behålla sommarkänslan med kjol och välkomna hösten så smått med en mysig polotröja! Hade jag inte behövt jobba i tröjor signerade Somersby eller Falcon på jobbet, hade jag velat slänga på mig den här utstyrseln imorgon bitti.

Annars då? Huset ska fixas, rensas, städas och donas med innan det är klart för försäljning så det är det som håller familjen Olén sysselsatta nu för tiden. Men TÄNK när ni får se nya stället vi (eller mina päron, om jag hinner flyga ur boet) ska bosätta oss i sen! Det kommer nog vara absolut toppen av tipptopp. Men mer om det när det närmar sig... Ha en fin kväll, och ladda inför fina fröken Fredag imorgon. Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback