Wise Words And Coffee

2013-10-31
Efter att ha gått i klackar en heldag på stan så finns det inget bättre än att sparka av sig skorna och spreta på tårna. Om man ska prata lite symobliskt, så var det samma känsla att flytta ifrån Falun. Att bo i Falun, för mig, är som att gå i trånga klackar en hel dag på kullersten. I Stockholm får jag spreta på tåssingarna och glömma skavsår. Rätt miljö med rätt människor omkring är så viktigt, och det inser jag nu när jag kommit en bit in i det här lilla äventyret jag pysslar med nu.

Summan av kardemumman som jag vill att alla ni fina som kikar in här och läser förstår - när man slänger ut dåliga saker i livet ger man rum för dom bra. Man är alltid hundra gånger vackrare och bättre än man tror man är (som min fina vän Albin påminde mig om idag över en kaffe). Och trots att det alltid kommer finnas människor som inte ser värdet i dig, så kommer det komma människor som får dig att känna dig fantastisk. Håll fast vid dom, och var inte rädd att visa uppskattning.
Mycket kärlek, M ♡

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback