PRESSVECKA

2013-10-15
Yes, ni läste rätt - pressveckan är igång och jag får vara med i svängen! Dom kommande två dröm-veckorna agerar jag praktikant åt ursnygga moderedaktören Elin Östman (styleways.devote.se), och nu efter dag 2 trivs jag redan som fisken i vattnet. Lucky, lucky me!

Så, hela förmiddagen har jag spenderat med Elin på olika presskontor! Spanat in vårkläder och haft det allmänt supertrevligt. Jag har dött snygg-döden och återuppstått orimligt många gånger.
På eftermiddagen har jag rotat runt i mina goodiebags och svängt förbi Högdalen för att hämta paket - ikväll får Albin och Ylwa kika på en fashionshow här hemma!

2 Kommentarer

2013-10-15 @ 21:12:17

Skulle inte du kunna förklara i ett inlägg hur du gör med skolan och hur ofta du är där om du är i skolan alls? Hur det går och hur gör du med prov och sånt, och vart bor du någonstans i sthlm, egen lägenhet eller hos någon släkting? :)
Super bra blogg! Så kul att få följa dig när du får komma ut i branschen!

2013-10-15 @ 22:36:15

Men guuuud vilken dröm! Ta vara på tiden och jag hoppas du har det bäst tjejen :) Kramar!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback