Mornings Back Home

2013-10-28
Att starta dagen med att vänta med själva uppstarten är väl den bästa starten man kan få. Liksom vakna och inse att man inte behöver vakna än. Snooza och känna solstrålar i ansiktet.
Idag bestämde jag mig för att kaffe + smoothie + Gossip girl är en kanonekvation för en måndagmorgon. Och därefter ta sådär två timmar på mig att sminka mig. Det är lyx för en överstressad människa som mig - att kunna stå och fundera ut skuggor, och lägga mascaran sådär snyggt noggrant.

Sen jag kom hem till Falun har jag bara njutit varenda sekund. God mat, överraskningar, långa samtal, lugna tv-kvällar med favvo-programmen och catching up med bästa vännerna. Precis som jag ville att mitt lilla rehab skulle vara! Men allt med en liten gnutta längtan "hem" till Stockholm också. Dock får storstaden vänta någon dag till, mitt småstadshjärta kommer nog bulta så smått en liten stund till.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback