Live And Breathe Fashion

2013-10-25
Att ha en tisdag lika dålig som en soppa gjord på söndag- och måndagsmående (typ ångest och enorm trötthet) bäddar för en bra onsdag, om man ska lita på någon slags karma. Och ja, min onsdag blev ju helt fantastisk -
hängde med på en intervju med Caroline Roxy, spanat in Fanny Lyckmans nya kollektion och avslutat dagen med fina Elin, och kloka ord, över ett par glas vin på Riche där Esprit hade event.

Torsdagen blev inte värre - då intervjuade jag snygga Janni Delér och kikade i hennes garderob. Sen traskade jag och Elin vidare till ett Afternoon tea party som hade en mysgrad som slog i taket. Där lyssnade vi på Bea Szenfeld som pratade om sin urhäftiga papperskollektion med Ur&Penn. Så härligt!

... Och på torsdagskvällen spenderade jag 5 timmar på en restaurang. Med två av dom som ligger absolut närmast mitt lilla hjärta, Albin och Frida. Hade vi inte blivit utslängda vid stängning hade vi nog kunnat suttit och skrattat och pratat hela jäkla natten! Så.bra.kväll. Så bra dag, så bra vecka. Så långt inlägg.

1 Kommentarer

2013-10-30 @ 19:42:10

Hur kan det komma sig att du från en dag till en annan får chansen att dra på massa roliga jobbgrejer (inom modevärlden) ? :D Verkar grymt roligt, min dröm typ! hah :)

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback