It's Never That Bad

2013-10-10
Min otursdag började imorse när jag insåg (mitt i snoozen) att jag satt klockan en timme för sent. Ofixad från topp till tå, med kläder ut och in och sovränder i nyllet hann jag precis i tid till Baluba imorse. Utan att skriva en kilometerlång lista, så kan jag helt enkelt tala om att resten av dagen fortsatte på samma visa...

Men (det finns alltid ett men!), nu sitter jag i ett kök med mysbelysning med bästa kusinis, väntar på kvällens kanonmiddag och i högtalarna samsas Håkan och Bon Iver. Jag och Albin har hunnit skratta och skrika ut dagens otur och allt känns helt plötsligt helt okej ♡
Imorgon är en ny dag, FREDAG, och jag ska jobba på både urhärliga Baluba och kanonroliga Idol. I grund och botten måtte jag vara en av de lyckligaste flickorna på jorden, hihi. Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback