En Perfekt Lördag

2013-10-20
Vilken FAN-TAST-ISK kväll jag hade igår! Team Elisa tog hem Körslaget, jag fick dansa sådär urlöjligt men urkul och skråla med i den ena Körslaget-låten efter den andra med min kanon-kollega Micke, jag fick höra så fina och värmande saker från så fina människor, springa runt i hotellkorridorer med gott sällskap och sist men inte minst bli sjungen till sömns (jajamensan, inklusive fantastiskt gitarrspelande) i dom mjukaste lakanen. Ja, en lördag som var helt perfekt ända ut i fingerspetsarna.

Idag är det en ganska operfekt dag däremot. Har fått kramas hejdå, stå på Centralen i klänning och klackar en söndagmorgon (man vill bara skrika ut att det inte alltid är som det ser ut!) och all min energi går åt till att samla energi i princip, haha.

Hoppas ni också fick en underbar lördag och känner er lika varma i hjärtat som jag. Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback