You're Hot And You're Cold

2013-11-27


Vad jobbigt det är att vilja matcha päls med kjol! Varmt uppe, iskallt nere. Svarta strumpbyxor förstör hela grejen och hudfärgade är ju typ det mest oattraktiva man kan ha på sig. Och egentligen ser det väl ganska knasigt ut om man ser barbent ut i minusgrader? 
Som jag nämnt ett x antal gånger förr är jag obsessed i att lurvigt, luddigt, hårigt och min nästa obsession är kjolar. Pennkjolar, läderkjolar, draperade kjolar. Bästa som finns. Hade jag haft en budget som tålt taxiresor överallt (eller varför inte en personal driver) så skulle jag lätt gå såhär varje dag. Man hinner ju inte känna gradantalet när man springer ut och in ur en bil hela dagen! Annat är det att trippa en kilometer till jobbet varje dag, då kryper kylan in på ställen man inte ens visste man kunde frysa på. Men nog om önsketänkande (och bitterhet), haha...

På söndag väntar ett så sjukt roligt Partaj-program! Robert Gustafsson är med och han är ju en legend. Nuff said, liksom. Vi har haft en fantastisk dag i studion idag (eller i alla fall jag)! Inte ens ett fyllo på tunnelbanan kunde bräcka mitt humör idag; trots ett vidrigt os runt sig, en skrikig stämma och något dryga kommentarer så kunde jag inget annat än att småfnissa åt han. Till slut satt jag och killen mitt emot mig och garva. Härligt!

Uppenbarligen så har jag en tendens att babbla på när jag är på bra humör. Helvete vad det babblas. Tumme upp eller tumme ner på långa babbliga inlägg? Let me know!
Nu ska jag ta tummen ur rumpen och läsa morgondagens manus. Och laga mat. Och sy lite spruckna sömmar. (Nu kom jag på hundra saker till jag bör göra). Puss på er!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback