Update: Random Snapshots

2013-11-10
Gosig fika på Espresso House / Kikade på Fanny Lyckmans nya kollektion / Jag och två av världens bästa makeup-artister softar @ Idols green room / Mysigt Afternoon Tea på Pontus / Middag på Söders bästa italiano-ställe, Hosteria Tre Santi, med världens bästa papsi / Utsikten från green room @ Idol.

Halli hallå alla underbara själar som kikar in! Vill dela ut hundratals kramar till var och en av er!
Sen sist vi hördes har jag hunnit slå klackarna i taket med min dö-braiga kusin Johanna, jobbat en vecka och nu i helgen spenderar jag kvalitetstid i Dalarna. Så värt att komma hem en snabbis och få krama om mina päron, dom känns verkligen som mina bästa vänner haha, så himlans bra och kloka och roliga är dom ♡

Jag har miljarders ärenden att uträtta, men den här gången kan jag tumma på att vi hörs snart igen. Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback