TV Shows And Shoes

2013-11-14
Från bakom kulisserna / Fantastiska Patrik Sjöberg! / Världens snyggaste skor från Topshop / Kanonmysiga studion.

Har ni också haft en ganska så fantastisk vecka?! 
I tisdags fick jag vara med på inspelningarna av Renée Nybergs nya talkshow (premiär i början av 2014, håll utkik!). Sminkade bl.a. Patrik Sjöberg, Christer Björkman och Henrik Fexeus - ett gäng sjukt grymma karlar helt enkelt. Ni kommer till och med kunna skymta mig i publiken under ett program, haha!

... Och det kommer ni även kunna göra på lördag i "Settman på plats" då jag sitter några meter ifrån Backstreet Boys!!!!!!! Nej, jag skämtar inte! Jag och min goa kollega Johanna blev som småflickor igen och satt och grät, haha! Det här var alltså våra stora idoler när vi var små. Hade jag ramlat framlänges hade jag haft nyllet i Nick Carters rumpa (vilket jag gärna hade haft), så nära var jag. Det får mig väl att låta sjuk i huvudet, men jag är väl helt komplett crazy in love. Jag menar kom igen, Nick Carter... Tjejer, you get it huh?

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback