Shiny And New

2013-11-16
Jag är på god väg att bli en shoeaholic... Men nu är det nog med skoinköp på ett bra tag, nu har jag ju faktiskt samlat ihop min skogarderob för säsongen. Här har ni i alla fall en liten tjuvkik på det nyaste (och kanske smartaste) paret! Perfekt klack för en lång dag, och perfekt material för ruggigt vädet - tio poäng!

Vill passa på att säga godmorgon till er alla också! Så, godmorgon solstrålar!
Kände mig så ohyggligt svag och sjuk i kroppen igår så jag halvsov från att jag kom hem från dagens Partaj-inspelningar, runt 19.00, till 22.00 då jag gick och la mig och fortsatte sova som en stock. På måndag ska jag operera bort visdomstand nummer två, men sätter mig på tåget till Dalarna redan idag! Mina päron har lovat att lägga pussel med mig (ni vet ett sånt där med flera hundra bitar och med massa djur på) och jag är så.himla.glad att jag får spendera min lördagkväll med just det, plus Så mycket bättre och något gott i magen. Perfecto!

Ps. Snart kommer inlägget där jag svara på massa frågor om Stockholm och mitt lilla liv här! Om ni har några sista funderingar - lätta på hjärtat NU!

1 Kommentarer

2013-11-18 @ 08:32:07

har du en kille i stockholm?

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback