Furry Night @ Café 60

2013-11-24
Tjuvkika på min nya jacka! Jag trivs så himla bra i (fusk)päls och bara allt som är lite luddigt, hihi.

Till slut slängde jag på mig nya pälsen och skinnbrallor och sen slutade lördagkvällen på Café 60! Vi gafflade som vanligt, och magmusklerna pumpades sönder av allt skrattande. Vi insåg liksom att livet är rätt schysst alltså. Är det inte ganska härligt när man inser att livet knappt har börjat? Sakerna som ligger framför oss är waaay better än sakerna som ligger bakom oss. Och det är ju en ganska fin och lite tröstande tanke, eller hur?

För övrigt är min dag ganska seg (men ruggigt skön!), sov till 13.00 och sen dess har jag letat lite julklappar på nätet. Det börjar dra ihop sig!!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback