Do It All With Just A Heartbeat

2013-11-18
Har legat och lyssnat på Jimmy Needham's ljuva stämma samtidigt som jag mått risigt efter min lilla tandoperation, i princip hela dagen. Känns så himla ruttet att jag inte känner mig pigg nog att åka tillbaka till Stockholm ikväll, missar nämligen en superrolig inspelning imorgon. Det är typiskt...
Men men, nu har jag i alla fall hoppat i sparkdräkten (igen) för att åka iväg och kramas med mina lyckopiller. Förhoppningsvis gör dom mig kanonpigg så jag kan vakna upp som en helt ny människa imorgon! Jag har ju faktiskt en onsdag att se fram emot, hihi.

Hoppas er måndag gjort er pepp på resten av veckan! (Det är jag, jag är bara så himla glad att få operationen överstökad). Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback