Be An ICON

2013-11-02
Älskar den här tröjan som jag fick av min käre papsi. Passar till allt och världens skönaste. Mer sweatshirts till folket!

Igår googlade jag diverse symptom jag har, och kvällen slutade som en riktig hypokondriker-afton med en Albin som fick sitta med handen fastklistrad mot min panna ända till läggdags för att känna efter feber. Jag är ju egentligen frisk som en nötkärna haha, så idag laddar jag om för en riktigt bra lördag. Har äntligen fått tillräckligt med ledig tid för att träffa en gammal vän som jag inte sett på hundra år, som också har flyttat från Falun till Stockholm. Ska bli så roligt!

1 Kommentarer

2013-11-05 @ 12:40:38

har du flyttat till stockholm helt? eller har du hoppat av gymnasiet? har du börjat i gymnasium i stockholm? :) tacksam för svar är lite förvirrad haha! Kram!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback