Skirts, Dresses, Shorts

2013-05-22
Jag måste ju klassas som en av dom sämsta bloggarna för tillfället. Men är i en period i livet där allt går in i allt och schemat stretchas ut så det nästan sprängs. Sista spurten-plugget (panik-plugget kanske är ett bättre namn), jobb här och var, träning, födelsedagar, kompisar, familj och pojkvän - haha, ja listan tar ju i princip aldrig slut. Hur gör alla ni andra??

För övrigt går jag just nu endast klädd i 1. kjol  2. klänning  3. shorts, trots många kommentarer om att "det är bara typ tio grader ute Matilda, OCH det regnar". Jag hjälper sommaren på traven, kompisar. Det är ju ändå snart juni. Har några nya inköp jag vill visa er, hihi.

1 Kommentarer

2013-05-25 @ 00:10:32

var är den svarta tröjan från? :)

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback