Anledning Och Ursäkt

2013-05-14
I fredags drog jag och mamsen till Stockholm lite spontant och var där hela dagen. I lördags sminkade jag på en modevisning i Hedemora hela dagen. Och sen i söndags har jag varit helt sängliggande med den värsta förkylningen (?) ever. Igår kunde jag inte ens röra mig, sov till 16.00 och låg bokstavligt talat i soffläge hela dagen (kunde inte ens resa mig för att gå till köket och få något i magen).

Idag mår jag inte bra, men är så rastlös och uttråkad och får så dåligt samvete när det finns så många gullungar som kikar in här bara för att se att det inte finns något nytt att läsa eller titta på. Så ni får det här inlägget och så ska jag försöka leverera flera på vägen till att bli frisk, kry och bloggbar haha. Puss, M.
 

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback