Accessory Shopping

2013-05-01

Igår letade jag desperat efter ett par fina örhängen jag kunde fira Valborg i. Hittade dessa två, kunde inte bestämma mig vilka som var snyggast så köpte båda och så slutade det med att jag inte använde något av dom, haha.
Efter att mina favorit-glajjor krossades i min väska (Tips: använd fodral!!!!!) har jag varit på jakt efter ett par nya, i min favoritmodell (jag är kräsen, endast det perfekta pilotglasögonen i precis rätt storlek). Har jag ett par solglasögon så använder jag dom i hundra år, jag är inte riktigt den där som byter ut bågar på näsan jämt och ständigt av någon anledning. Dom här passar till allt, så dom fick bli mina nya favvisar.

Och hur fina är inte blommorna mamsen har ordnat i fönstret? Sommarkänslor på gång!

1 Kommentarer

2013-05-01 @ 21:29:53

Vart kommer dom fantastiska örhängena ifrån?

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback