When Life Treats You Right

2013-03-11
Hej mina små duvor! Jag är på strålande humör av diverse anledningar! Dock var jag lite småsur imorse när jag sprang till en buss som var tio minuter sen och sen även insåg att vi hade lite sovmorgon. Idag började också Plusgymnasiets "Facebook-vecka", en vecka där vi ska babbla en massa om näthat och sociala mediers påverkan på oss och blablabla. Ni gissar rätt om ni tror att jag är måttligt intresserad, detta känns som lite slöseri med tid.

Nåååväl. Efter skolan skulle jag svänga förbi Néa lite snabbt för att låna en vågtång men det ledde till lite mellanmål som ledde till lite (mycket) snack och det ledde till att tiden flög iväg och tjong så satt vi vid middagsbordet och det hela slutade med en eftermiddag proppfull med asgarv.
Nu ikväll har jag även hunnit med lite hemma-träning och kvalitetstid med brorsan, som åker "hem" till Japan på fredag. Innan jag lägger huvudet på kudden ska jag försöka proppa in bastubad, långdusch, manikyr/pedikyr och noggrann insmörjning av nya hudkrämer som papsen kom hem med idag. Hihi love it, redan dags att uppdatera "lukta gott-hyllan".

Nu har ni fått en rejäl dos med halvintressant fakta om min dag, men rackarns vad mitt snack har gått på högvarv hela dagen idag! Tror min käke går igång mest när jag hinkar i mig kaffe på morgonen.. Nåja, nu får det vara färdigbabblat! Hoppas ni haft en fantastisk start på veckan, puss.

1 Kommentarer

2013-03-13 @ 15:46:51

vart är tröjan ifrån ????!
Saåååå snygg!!

Svar: Den hittar du på Weekday/Cheap Monday! Kramis!
Matilda Olén

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback