Weekend, Weekend, Weekend

2013-03-16
Min fredagkväll skulle bli en såndär trevlig och mysig familjekväll med god mat framför en film. Istället blev det gårdagens rester in i micron, släpa sig till tv-soffan för att glo på Skavlan (med ruggigt tråkiga gäster) för att sedan se hela familjen däcka, haha. Alltså hallå upp i det blå, vad händer? Matilda Olén somnade vid 23-rycket en fredagkväll!

Ikväll står tjejmiddag hos Carro på schemat! Jag och tjejerna har planerat hela veckan hihi. Jag har bestämt att vi ska fira 1. Min namnsdag (som inte uppmärksammades för fem öre!!) 2. Mitt sommarjobb på H&M, wiho! och 3. Att hela tjejgänget lever och är lyckliga (viktigaste punkten).

3 Kommentarer

2013-03-16 @ 12:20:00

Hittade din blogg av en ren slump och jag måste säga att jag är mäktigt imponerad över den.
Du är grymt snygg, verkar vara en riktigt glädje spridare och tar otroligt fina bilder. En mycket fin & genomtänkt blogg som man bara inte kan sluta läsa, jag kan faktiskt kika in på den flera gånger om dagen. (:

Svar: Men gud vilka fina ord, vad glad jag blir! Tusen miljarder tack, nu gjorde du min dag:-) Kramar! <3
Matilda Olén

2013-03-16 @ 15:25:28

Hej Matilda,

Jag undrar så om d va länge sedan
du köpte din fina svarta päls fr TopShop?
Kan inte hitta den på hemsidan.
Du vet inte vart man kan hitta en liknande?
Letat som en tok efter en sådan.

Kram/Anna.

Svar: Hej Anna! Jag köpte den runt jul, så det är ett tag sen tyvärr:-/ Har inte sett något liknande nånstans, men det kanske kommer ut mer pälsar till höst/vinter-säsongen, får hålla utkik då! Kram.
Matilda Olén

2013-03-19 @ 13:45:23

Hej igen
Fick ett mail att du svarat på min kommentar men kan inte se svaret ang den svarta pälskoftan fr TopShop så
kollar om du kan svara igen :)
Lr till min mail.
Om du e.v har nå namn på den?
Tack på förhand!

Mvh Anna

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback