Instead Of Getting Abs... Get Apps!

2013-03-25
Tre av mina favoritappar!
"PeppAppen" var det mina lärare som tipsade mig om, haha. Men alltså den är katten svinbra! Det är en ganska mysig kille som har peptalks med dig, inför t.ex. träningen eller en jobbig uppgift (man får alltså välja själv), eller om man bara vill ha en självförtroendeboost. 

Blomman är "WomanLog", en kalender för kvinnor! Det jag tycker är bra med den är att man kan skriva in olika humör (ganska roligt att kolla tillbaka på). Allt från "Sug för sötsaker" till "Akne" kan man välja, haha!

Weheartit-appen är typ största boven i min sömnlöshet. Man kan bara bläddra och bläddra och bläddra och bläddra och bl... tills man somnar med en kokhet mobil i handen.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback