Another Stupid Blonde?

2013-03-07
Är så glad att jag fått tillbaks min andra halva - långa håret, haha! Tycker varken jag eller kläder passar lika bra i kort hår. Dessutom är blont mer jag! Tycker verkligen min hårfärg blev bra till slut, efter en drös med om och men.
Vi har pratat mycket genus-tänk i skolan och jag är väl en sån där som blivit formad av samhället och tycker att eftersom jag är tjej ska jag ha långt blont hår och gilla rosa, eller vad tror ni? ;-) Var en riktig pojkflicka när jag var liten faktiskt, nu kanske huvudet kompenserar alla pojk-tankar jag hade då!

1 Kommentarer

2013-03-12 @ 19:54:59

Vart är tröjan ifrån? Var det längesen du köpte den?
Svin snygg, på en riktigt fin tjej!
Svara gärna! :)

Svar: Hej sötnos! Jag köpte den på Weekday/Cheap Monday i Stockholm för kanske två veckor sen, men tror den finns på Asos.com också. Kul att du tyckte om den, kram :-)
Matilda Olén

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback