A Slice Or Maybe Two

2013-03-12
Jag är hemsk i köket, och då menar helt uppåt väggarna ute och cyklar, men som tur är har jag vänninor som vet exakt vad dom håller på med. Hur smaskigt ser inte dagens käk ut?
Kom precis hem från Frida och nu ska jag hoppa i mysbrallorna och hänga lite med mamsen. Igår somnade jag bokstavligt talat med ett leende på läpparna och det kommer jag garanterat göra idag igen♥

PS. En av Sveriges sötaste tjejer nämnde mig i sin blogg! Om ni mot förmodan missat henne och hennes kanonfina blogg - kika in HÄR. Verkar som några nya ögon hittat hit och då vill jag passa på att säga VÄLKOMMNA! Hoppas ni stannar, kram.

1 Kommentarer

2013-03-13 @ 22:55:39

Vart har du köpt blusen? :)

Svar: På Kappahl! :-)
Matilda Olén

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback