Probably The Best Girls In The World

2013-06-19
Först och främst - ni kan tamme tusan inte ana vad som hände igår! Nästan precis efter jag postade senaste inlägget smsar Frida som en galning "Klä på dig och gå ut nu NU NU NU Malle Malle!!!", så jag slänger mig ur huset och in i Olivias bil där tjejerna sitter (jag fattar ingenting, alla hade ju sagt att dom var upptagna ikväll). Sen åker vi till Kålgårn där dom dukar upp världens finaste picknick, för att fira min lilla födelsedag i förskott... Alltså förstår ni hur fina och mysiga vänner jag har, får inte ens fram några ord

Har varit ute och sprungit ärenden hela morgonen och ska nu röra ihop en smoothie och sen bara lägga mig och slappa.
Nu börjar uppladdningen inför fredag och min 18årsdag!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback