Questions And Answers

2013-01-22
"Är det på The beach party ni ska i sommar? Jag är super sugen på att boka och åka. Såg att det är för halva priset mellan vissa datum nu i januari, är det det som ni bokat på? :) Kram"
Jajamen det är så vi har gjort! Tyckte det där med halva priset var en bra deal. Hoppas vi ses där nere! Kram.

"Hej, jag har en fråga. Vad tränar du för något? Du har väldigt fin kropp, jag vill komma iform men vet inte riktigt hur och du verkar ju ha en bra formad kropp... kan du skriva ner lite tips, vore super snällt."
Först vill jag tacka så hjärtligt! Fått en del funderingar kring det här, men måste tyvärr vara tråkig och säga att jag inte har några speciella tips.. Jag gick ner 8 kg från 2011 till i somras, då jag endast låg på 45 kg (på tok för lite för en frisk 17åring) helt omedvetet bara genom att sluta på handbollen och inte träna överhuvudtaget. Självklart är det få som lyckas tappa vikt istället för att öka i vikt när man inte rör på sig, men rekommenderar inte den metoden till någon! Usch nej.
För att slippa uppblåst mage - skippa pasta och vitt bröd (och ät små mål regelbundet). För att få en slankare kropp - spring! Eller kör crosstrainer. Det är nog dom tipsen jag hört, och tror på. Men jag är så rädd att skriva ut sånt här och så går någon liten pinne på 40 kg med diet-tankar i huvudet och kör ihjäl sig på löpbandet och tror att det är friskt :( Ta hand om er!

Just nu tränar jag bara handboll 3 timmar i veckan. Före jul hade jag ett träningschema jag gick efter för att skapa drömkroppen, och nästa vecka börjar jag ett annat träningschema (och kosthållning) som mål att bygga upp min fysik. Det är mer anpassat efter handbollen då jag känner för att satsa nu. Om ni är mer intresserade av min träning ska ni hålla utkik efter ett nytt projekt i februari! Har dock inte bestämt mig för att tacka ja eller nej...

"Jäklar vilken snygg blogg du har! Bloggar själv på devote och ska nog flytta över mig till blogg.se igen! Är det du som fixat med design och så? Skulle inte du vilja fixa min i så fall? :)"
Tusen tusen tack! Det värmer i hjärtat, då jag fick sitta och kämpa ett tag haha. Så ja, det är jag som gjort det själv. Dock är jag verkligen inte någon som egentligen förstår mig på koder och mallar hit och dit, så måste nog tacka nej till att göra andras designer... För er egen skull, vänd er till ett proffs! Då blir ni garanterat nöjdare :) Jag kan fortfarande sitta och pilla med min design, den är långt ifrån perfekt..!

"Vilken kamera har du?"
Just nu använder jag mig av en Nikon D5000! Men skulle gärna byta upp mig. Förslag?

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback