It's Monday And It's Not Okay

2013-01-28
Varje måndag är det samma dilemma som möter mig i sängen på morgonen - snooza eller bara slänga på mig mascara? Det är inte så att jag är rädd att gå utan smink, men jag känner mig hundra gånger fräschare med ögonskugga och eyeliner.
Idag var det i alla fall en sån där dag som det var svårt att dra sig ur dom där stora armarna för att ställa sig och pilla med en sminkning. Och äta frukost. Och fixa håret. Så det slutade med att jag gick till skolan som en zombie med en bångstyrig njure. Alltså inga bra odds för en kanondag. Kvällen blir förhoppningsvis bättre.

PS. Ser ni tavlan i bakgrunden? Det är jag och min storebror. Ganska gullig va? Han bor i Japan just nu men kommer hem och hälsar på nu i mars. Jag har inte träffat han på ett helt år, kan ni fatta?!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback