Hard Times

2013-01-22
Hej på er. Gud vilken dag jag haft.. Totalt sömnlös natt då jag vred mig i smärtor som strålade från ryggen fram till magen. Mitt i natten stod vi och telefonköade till Sjukvårdsupplysningen och funderade på en sväng in till akuten. Dock bestämde vi oss för att ha is i magen och vänta och se hur det kändes på morgonen. När det inte blev bättre åkte jag till Vårdcentralen där dom sa att det kan vara en infektion i njuren. Eller njurbäcksinflammation. Eller något annat på latin. Hur som helst, nu ska jag gå på antibiotika tre gånger om dagen i tio dagar (sen komma på återbesök och ta ännu fler prover) och alltså skjuta upp nya livet ännu en vecka.

Just nu känns allt riktigt tungt. Känner mig som en grönsak som skulle behöva permobil. Jag hatar att springa långa rutter, men nu när jag inte har friheten att göra det så kryper det i benen. Vill att medicinen ska ta ett rejält skutt och göra mig kanonfrisk. Nu!

1 Kommentarer

2013-01-22 @ 22:34:58

fy vad hemskt det lät :( hoppas det blir bra snart och krya på dig matilda!!

Svar: Va snäll du är, tusen tack söta rara! <3
Matilda Olén

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback