Från Soffläge Till Sängläge

2013-01-24
Gud jag sitter här och skriver rad efter rad, för att sedan bara sudda ut allt. "Har bara degat idag", "har dock gjort ett skolarbete", "borde städa", "Pretty Little Liars håller på att spåra ur totalt". Allting låter så fantastiskt ointressant, haha! Nej, jag har verkligen ingenting på hjärtat. Faktiskt, så känner jag mig helt tom i huvudet och hela kroppen. Har legat still för länge. Det har inte hänt något roligt. Har inte gjort saker jag borde gjort. Har bara tänkt och undrat och fått svar av mig själv.
Ibland kan det vara lite farligt att umgås för mycket med sig själv. I alla fall för mig. Jag behöver (flera gånger om dagen) pauser med vanligt struntprat eller bara en massa pussande för att inte grubbla mig själv till döds. För jag har så svårt att sluta när jag väl börjat. Hur släpper man en tanke?! "Tänk inte på han, tänk inte på hon, tänk inte på dom, tänk inte på det" får ju heeelt motsatt effekt. 

Nämen se där, det blev ju ett inlägg till slut. Godnatt på er!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback