About My Hair

2013-01-13
Har fått lite frågor om mitt hår! Så tänkte ge er lite svar nu.
"Hur gick du från mörkmörkbrun till blond på så kort tid?" Bra fråga faktiskt haha! Slingade håret två gånger bara och tjoff sa det. Trodde jag skulle behöva sitta i frisörstolen i sex timmar, men det räckte med två slingfärger från Schwarzkopf i slinghätta.

"Färgade du ditt löshår själv?" Jajamen! Det tog dock en del tid och pengar. Tror jag köpte åtta stycken blonderingar och slängde i. Löshåret har så mycket medel i sig för att hålla längre, så blondering biter inte lika lätt på det! Därför lär man ta den absolut starkaste blondering och låta den sitta i så länge det bara går nästan. Om och om och om igen...

Update:
Ny fråga! Tänkte att jag slänger in den här också, eftersom jag ändå babblade på om löshår och färgning.
"Vad har du för löshår?" Jag har äkta hår från någonstans i Asien, haha. Och jag använder clips. Tycker det är bekvämast! Jag köpte det på beautynet.se om jag inte minns fel.

2 Kommentarer

2013-01-14 @ 19:16:10

Har du löshår? Vad har du för sorts löshår? :)

2013-01-23 @ 22:52:45

vilken längd har du på ditt löshår och hur många "paket" har du? kram

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback