2012 - Del 2

2013-01-04
Hösten började bra - jag fick äntligen lägga vantarna på en Missoni.
Campade med skolan! Kan än en gång konstatera att skogsliv inte är min grej.
Gjorde ett tappert försök att börja äta frukost! Höll ett tag..
Jag, mamma och pappa tog en välbehövlig paus från vardagen och åkte ner till spanska kusten och hälsade på min morbror och hans goa Maggan.
Lärde mig långsamt dricka kaffe... Frappe is a good place to start!
Härliga höstdagar! Älskar hösten.
Partajade med den här ursnygga tösen. Världens goaste tjej!

... Och på Granny Goes Street hamnade vi längst fram på Maskinen! Lycka!
Skaffade lite av en PT och fick ett träningsschema! Kämpade på hur bra som helst, om jag får säga det själv.

... I samma veva knöt jag på mig handbollsskorna igen. Samtidigt som vi fick en ny fystränare. Hörde jag rivstart? Aldrig tränat så mycket i hela mitt liv.
Standard-höstmyset. Brännan från Spanien kunde inte ha hållt sig kvar länge nog! Jag öppnade inte brun-utan-solen förrän november tror jag.
Mycket stylingjobb! I Gävle två gånger och bilden är från när jag stylade inför en modevisning på stan.
Åkte till Stockholm ett x antal gånger. Umgicks med Albin, träffade hans söta flickvän för första gången och hängde med Jesper.
Fick lära mig en hel del om vänskap och människor, och vad som egentligen är viktigt här i livet. (Vuxenpoäng!!)
Julefrid! Eller? I slutet av december kändes det som jag var på väg in i den berömda väggen i 500 km/h. Men klarade mig. Hade en jättefin julafton med bästa släkten.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback