2012 - Del 1

2013-01-02
Firade in det nya året med ett härligt tjejgäng!Spelade min sista cup som handbollsspelare och la handbollsskorna på hyllan för gott (trodde jag...).
Startade upp min blogg på Devote i mars! Trodde aldrig jag skulle få så mycket läsare och bra respons :)
Kände för förändring och förlängde och färgade håret mörkbrunt.
En av alla roliga dagar jag hade på Plusgymnasiet under vårterminen! Här med mina närmsta vänner Néa och Olivia. Strama hästsvansen var en trend alla hakade på :)

Sista veckan innan sommarlovet är det dags för Plus Awards på Plusgymnasiet! Vann titeln "Årets comeback" då jag jobbat upp mina betyg rejält under terminen.Skolavslutning! Gjorde en dikt till skolan lite på skämt som min lärare läste upp (jag vaknade upp utan röst!). Nu sitter den dikten på en vägg i skolan, haha dold talang kanske :)
Jag laddade upp inför sommarlovet med några dagar i sommarstugan!
Dagarna gick och helt plötsligt var det årets ljusaste dag - 21 juni. Jag firade min 17årsdag med tårta, solsken, middag och månskenspromenad med dåvarande pojkvän och närmsta vänner. Även en stor dag för det var dagen jag blev med iPhone!
Steg upp med tuppen i morgonrock och gummistövlar för att hitta bästa blommorna till midsommarkransen!
Min favorithögtid firades hos finaste Fanny. Middag, dans och nattbad. Vilken kväll!
Mest kaosartade veckan på hela året - Peace&Love! Så fantastiskt rolig men så ofattbart tråkig samtidigt. Onödiga småtjafs med vänner och det är ingen hemlis att jag och (vad jag trodde var) min stora kärlek gjorde slut just under P&L.
Barbenta sommarkvällar.
Träffade Jesper för första gången som 14åring och började hänga med honom som 17åring. Vi har pratat varenda dag sen en kväll i juli. Bilden är tagen på en av våra miljarder turer med bilen. Då hade vi varit vid en gammal gruva och så var vi på ett ställe som jag tyckte såg ut som Grand Canyon, haha. Han är så rolig. Vi håller ihop än, han å jag!
Solade som en tok i vår härliga trädgård.
Värlsbäst häng med världens bästa tjejer.

Åkte till den andra sommarstugan med farföräldrar, farbror och kusiner. Kusin Albin lärde mig köra nya båten, vi såg Loreen live och levde ö-liv.
Sommaren led mot sitt slut och det var back to reality - tvåan på gymnasiet började.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback