Going Bananas With Strawberries

2013-02-13
Hoppsan, jag lät djup som en bottenlös brunn i förra inlägget. Men det är väl inget att be om ursäkt för, eller? Jag blir bara helt enkelt så hiskeligt glad när folk är snälla, haha!

Efter skolan hängde jag med Néa och Carro och vi fixade till lite vardagslyx med fin-mackor och hårfärgning. Degade och snackade lite strunt. Sen drog jag hem, hoppade i ful-brallorna och fortsatte med deget, haha. Svepte ihop världens största smoothie (den innehåller fyra bananer, vispgrädde, grekisk yoghurt och en skvätt mjölk) så tänkte trycka i mig lite av den nu till "The perks of being a wallflower". Antar att det inte ser så gott ut med frysta jordgubbar, men det är för att hålla geggan kall tills dom tinar (då käkar man upp dom) :-)

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback