A Guy's Sweet Eighteen

2013-02-11
-
 
 
"Hej tänkte bara fråga dig om du har några tips på en 18 års present till pojkvännen? 
Tacksam för svar! Kram på dig fina du!:)"

Halloj sötnos. Jag är riktigt kass på presenter för jag har alltid för få eller för många idéer, haha. Men jag brukar försöka ge något personligt och roligt (typ efter något internskämt) och sen något riktigt fint. Jag vill verkligen lägga ner en slant om det är någon jag verkligen bryr mig om.
Det är ju jättepoppis att gravera armband (det kan ni faktiskt hitta på internet superbilligt), men det kan samtidigt bli tokigt om han inte är en "armbands-kille". Många väljer att skriva in datumet när dom blev tillsammans men jag skulle nog välja något lite roligare, till exempel ett ord eller citat ni alltid säger. Jag kan tänka mig att det är roligare att kolla ner på något och fnissa lite, istället för att bara se en massa siffror. Även fast inte det heller är fel!
Jag har köpt parfym, deodorant, tröjor, armband, mobilskal och ölglas, bland annat, till mina flammor haha. Sen är det ju jättefint att bara ge lite extra tid och uppskattning. Längtar dock till den dagen jag har råd att investera i en riktigt fin och dyr klocka till någon speciell, det tycker jag är en jättebra present! Där kan man ju också gravera något, på baksidan. Men det får vänta några år, när fästman är på tapeten ;-)
Samtidigt tror jag det blir absolut bäst om man inte lyssnar för mycket på andra, ingen känner ju din kille så som du gör! Och man ska nog försöka hålla sig till hans egna stil och intressen, och inte sväva ut för mycket i vad man själv tycker är bra/snyggt. Let boys be boys haha! Lycka till och hälsa grattis :-) Kram.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback