From Flu To Disco Stu

2013-12-13
Efter att ha legat däckad med feber och allt möjligt jobbigt, så var jag i tisdags eftermiddag helt sjukt glad över att få svida om, lämna influensan hemma och dra till slutfesten. Jag fick praktisera i baren (dom döpte om Blueberry Daiquiri till "en Matilda") och skratta till magen gjorde ont.

Onsdagen blev inte mycket sämre! Vi jobbade bl.a. med att sminka folk för att samla in pengar till Musikhjälpen. På kvällen var det julbord som sen ledde till ett sjuhelsikes dansande! Insåg inte förrän jag skulle stappla iväg till tunnelbanan att höga klackar (och dansglada kollegor) sätter spår på mina stackars fötter. Dom har dunkat av smärta sen dess, och det har ju snart gått två dagar haha.

Det är alltså fredag idag! Och jag fick lite ledigt! Vaknade av att en viss man smällde igen ytterdörren, och vaknade ännu mer när han kom tillbaka och bjöd på kaffe på sängen. Trots fredag den 13:e så har jag en bra känsla i kroppen. Ni med hoppas jag! Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback