Day Before The Big C

2013-12-23
Alltså hörrni, mitt internet har någon slags Christmas breakdown. Det har liksom legat helt nere i flera dagar! Idag fick jag lite fart på det, så nu håller jag alla tummar och tår på att det håller i sig. Det är så sablans drygt när datorer gnäller.

Nog om kass teknik-tjossan! Skymtade klockan nyss som sa till mig att det är mindre än en halvtimme kvar till självaste julafton. Tänk vad tiden springer iväg, och åren går bara fortare och fortare.
Igår bakade jag 50 lussebullar (eller "saffranssnurror" som receptet kallade de) på helt egen hand, och imorgon har jag tagit på mig uppdraget att göra Ris a la Malta helt själv, snacka om vuxenpoäng! (Fast ni får nog önska mig lycka till, hihi).

Hoppas ni får en fantastisk julaftonsmorgon, så hörs vi om mitt internet också lyckats skaffa sig lite snäll Christmas spirit! Puss, M ♡

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback