Coming Home For Xmas

2013-12-18
Sådärja, då var morgonkaffet nere i kistan och jag är på g till tåget.

Vet inte om det är för att jag blivit äldre eller bara varit borta från hemma så länge, men Jul/Nyår 2013 känns som något alldeles extra. Att få spendera julen med familjen i julmysiga villan i Falun och sen svida om till nyårsblåsan och fira in ett nytt år (som kommer bli helt magiskt) med mina lyckoknippen. Alla dessa dagar i slutet av december varje år, tänker ni på hur mycket kärlek och omtanke som befinner sig runt er? Håller man ögonen öppna så visar det ju vilka som ärligt bryr sig, och man inser vilka man vill ha i sin närhet. 

Tänk att få skicka en riktigt varm julhälsning till någon speciell, och få dubbel värme tillbaka. Eller tänk att få ett God jul-sms och bli lite löjligt glad, tänk att han skickar ett hjärta eller tänk om hon säger de tre små orden med lite extra kraft bakom. På jul tycker jag kan man släppa ut lite extra kärlek, liksom omfamna alla kärleksrus. Tänk vad mycket fint som kan hända, hihi ♡

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback