City Lights And Love At First Sight

2013-12-03
Igår promenerade jag och Emelie runt i stan och bara myste efter jobbet, lunchade och sprang ärenden. Stockholm blir så himla fint när alla juldekorationer kommer upp! Hade jag haft riktigt varma kläder hade jag kunnat traska runt i evigheter.
Idag har jag haft en toppendag igen (hade ju det igår också)! Har fått chansen att få vara med på en helt ny tv-produktion och på ännu ett program i vår. Så himla glad, så himla lyckligt lottad, så himla tacksam. Hihi, såna där känslor bara väller över just nu.

Imorgon är det sista studio-dagen på Partaj och det känns för sorgligt!! Jag har haft så himla roligt under tiden jag jobbat med det där programmet, och framför allt så har jag träffat så fantastiska människor.
Ska nog ta och hoppa i säng så jag får göra hattrick i bra dagar! Tusen pussar och kramar, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback