En Mor Kommer Lastad Med...

2013-08-09
... En helt amazing väska och japanska energidrycker! Ska bli spännande att se vad jag får för spännande kickar av dom, haha. Det finns så mycket roliga grejer i Tokyo och man vill ju verkligen testa på alla möjliga galenskaper dom där japanerna kan hitta på.

Efter jobbet väntade ett raseriutbrott på Apoteket när mitt recept blivit fel, men lugnande ner mig ganska snabbt när världens bästa papi fixade mina favoritchips (imorgon börjar sunda livsstilen igen, okay?) och ett stort paket stod på rummet när jag kom hem, hihi.
Resten av kvällen kommer bestå av 100% mys. Helt enkelt uppladdning inför en rolig lördag med mina favorittjejer! Hoppas ni fått en bra start på en kanonbra helg.. Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback