A B C, U Need A Girl Like Me

2013-08-07
Ikväll är jag extra sprallig trots att febern våldgästat kroppen och halsen bråkar! Jag har klarat av en arbetsdag, handlat på Ica (bor själv i en dag till!) och gjort lite bankärenden utan att behöva fråga pappa om något, haha. Enligt mig slår vuxenpoängen i taket och det känns helt enkelt ruskigt bra att vara 18 år och kunna ta hand om mig själv. Bara ett år kvar och sen får jag känna den där härliga "stå på egna ben-känslan" varendaste dag, hihi.

2012's spellista dunkar ur högtalarna och jag ska äntligen ta tag i att packa upp Rhodos-väskan! Kollar ni in imorgon så får ni se vad allas vår älskade Victoria berättade för hemlisar för mig i förra veckan... Vi hörs, sötnosar.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback