Sen Sist...

2013-04-03
I'm back! Här får ni några snapshots på vad jag haft för mig sen vi hördes sist.

I torsdags firade jag och mina bästisar William som fyllt 17! Här har ni jag och 1. Néa 2. Olivia 3. Frida & Néa.
På fredagen hängde jag hos Johanna i Torsång och kände att kroppen började säga ifrån.. Hela helgen låg familjen apsjuka i sommarstugan, haha.
I måndags kom Frida hem från Hedemora och det firade vi med en sleepover i hennes lägenhet! Det var så himla skönt att få träffa mina tjejer igen, få skratta och babbla.
På tisdagen låg jag, Carro, Néa och Frida och degade ett bra tag, tills vi bestämde oss för att åka med Frida hem till hennes hemstad! Vi hade en kanondag verkligen. Strosade i byn, åkte hem till Frida och fikade och gosade med djuren och sen ner på byn igen för att äta middag. Kom hem vid 22.30 och somnade riktigt gott.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback