Har Gjort, Gör Och Ska Göra

2013-04-03
När jag vaknade imorse hade jag tre olästa sms som det stod "VAKNA!" på allihop i princip. Det stod fika och shoppingtur på schemat och det tackar Matilda Olén sällan nej till så det var bara upp å hoppa! En timme senare var jag nere på stan och tjejbabblade som vanligt.

Idag har jag även hunnit med ett telefonsamtal med en ängel på andra sidan jorden (det var inte bättre förr, tack och lov för internet och 3G och allt vad det heter), har kollat The Bible (en serie på Svt om gamla och nya testamentet, vässar religionsminnet lite) och ikväll hade jag tänkt ta en powerwalk till solariet (tro det eller ej, men har inte en enda brunutansol-molekyl på mig!). 

4 Kommentarer

2013-04-03 @ 22:23:49

snyggt!

Svar: Tusen tack söta du!:-)
Matilda Olén

2013-04-03 @ 22:49:46

Sorry för ett jätterandom kommentar (och nej du känner inte moig) men du är lätt dem vackraste tjej jag någonsin sätt (inte homosexuellt menat) helt sjukt! Finaste håret, finaste ansiktet och den perfekta garderoben! Skulle verkligen göra allt för att få vara dig!

Aja ditt liv är perfekt och jag ville bara påminna dig om de!:)

2013-04-04 @ 15:29:09

Vart kommer jackan ifrån? :)

2013-04-05 @ 12:55:54

FYFAN VAD SNYGG JACKA!! var kommer den ifrån??

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback