Finally Some Answers!

2013-04-07
Okej, här får ni svaren ni fått vänta alltför länge på:
- Neon-tröjan är från H&M.
- Svar ja, jag köpte Kenzo-tröjan på Ebay! Allt gick galant, förutom att leveranstiden var över en månad. Det är i princip precis som att handla på en online-shop, jättelätt in my opinion. Frakten var gratis för mig!
- Gröna skinnjackan är köpt på Carlings. Finns nu på 70% rea, så skynda fynda!
- Mina vita velour-byxor är köpta på H&M, dock för flera år sen. Just nu har vi likadana byxor i ljus korall och blått på H&M!
- Mattan är köpt på Mio, för cirkus två år sen om jag inte minns fel.

3 Kommentarer

2013-04-08 @ 15:23:50

Wow, gratttis! Hur mycket kostade Kenzo-tröjan?

2013-04-09 @ 10:28:09

snygg jacka :)

2013-04-09 @ 21:05:15

Supersnygg jacka..! Är det riktigt skinn eller fejk? Och vad kostade den? :)
När jag ändå är igång så vill jag säga att du har en väldigt bra och underhållande blogg!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback