Dessa Djävulska Måndagar

2013-04-15
Var i skolan till en början men kände lite senare bara... Nej nej nej. Jag är helt komplett fullständigt slutkörd både psykiskt och fysiskt. Migränanfall, sömnbrist, dålig stämning och deppigt väder börjar ta ut sin rätt på lilla mig. Har den där känslan i kroppen att jag måste göra något nytt eller annorlunda, liksom bara ändra på något. Gud, vad jag har lätt att bli rastlös och tröttna på saker.
Med det i tanken har jag ändå försökt göra lite nytta idag, för omväxlingens skull! Haha. Har skickat in min Träningsdagbok (en uppgift vi fick i september..) och tagit en promenad. Snart ska jag ställa mig och slänga ihop lite käk och sen väntar lite målning, långdusch, manikyr, pedikyr och kvällsmys framför Elementary. "Ta hand om mig-dag" liksom.

PS. När jag tänker efter så har jag tusan såna dagar flera dagar i veckan, haha! Vet inte hur många gånger jag brukar säga "Idag ska jag göra vad JAG mår bäst av!" eller "Nej men det här kan jag väl unna mig".

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback