Byxan Med Litet B

2013-04-08
Har tokletat efter dom perfekta vita jeansen i princip sedan solen började skina. Men med kommunens kortaste ben och minsta rumpa är det alltför lätt att bara glida igenom minsta storleken på damavdelningen (tänk ett barn som provar mammas byxor)...
I ren frustration drog jag en chansning och provade största storleken på barnavdelningen, 170. Sen storlek 164...

De perfekta jeansen, för mig, är i storlek 152 och kostar 99 spänn (föreställ er min och Carros haka ner till golvet i omklädningsrummet). Jag tycker det är tokpinsamt att jag måste handla på barnavdelningen, men kan ni tänka er att dom här brallorna kostar en tiondel av vad min förra jeans kosta? Det är helt sjukt.

2 Kommentarer

2013-04-08 @ 16:45:12

Ååh jag har också letat som en galning men inte hittat några som passar bra! Varit ifrån är dom? Hm eller? Taaacksam för svar! Kram

2013-04-08 @ 20:20:52

snälla berätta mer om vart du hitta dom för jag har samma problem när det gäller jeans :/ har du hittat lika bra fast svarta?

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback