Answers Coming Up!

2013-04-28
Okej, dags att göra saker lite klarare för er.. Svar på gång!
Jackan är som sagt köpt på H&M. Den är mer lila i verkligheten! Den har inte kommit in i någon annan färg. Det här plagget kom in för någon vecka sen och vi skulle nog ha fått in andra färger någorlunda samtidigt, så skulle tyvärr inte hålla andan på att se den i något annat än lila..:-( Tro mig, jag har rotat i leverans-lådorna när jag jobbat, haha! Men vad roligt att se att så många tyckte om den lika mycket som jag, hihi. Kan ju hända att det kommer in updaterade versioner i senare sommarkollektioner, så lovar att hålla er uppdaterade om jag skymtar något :-)
 
Mitt Marc Jacobs-fodral fick jag av min underbara mor :-) Så jag vet tyvärr inte så mycket om den.. Men minns jag rätt är den från Shopbop! Kolla in där!

 
Haffade ju ett par vita kanonbrallor inne på H&M's barnavdelning, men finns dom i svart också? Svaret är ja! Inte exakt samma modell dock. Jag hade turen att hitta ett par svarta i storlek 152 på rean, så jag fick dom för endast 75 kronor (vilket jäkla rån). Men kika in, självklart finns det svarta jeans för barn! Måste tillägga att jag sydde in både mina svarta och vita. Det kan behövas för barnjeans är ju inte skinny-skinny, som jag vill ha dom, utan är ju sydda för att man ska kunna lattja och hoppa runt i dom (och kunna dra dom över hälen utan att bli svettig, haha..)! Det är kanonmycket stretch i dom vilket gör så att dom lätt töjer sig men samtidigt är hiskeligt sköna.
 
"Kan du visa i ett inlägg hur du fixar dina naglar?". Ja, det kan jag väl! Men det är ruskigt simpelt så förvänta er inte någon proffs-guide..:-) Och JA dom är 100% äkta, och jag äter inga piller för att få dom att växa fortare eller bli starkare.

Det finns en till fråga som är ganska poppis, men det tar vi i ett eget inlägg...

3 Kommentarer

2013-04-28 @ 20:21:45

Kan inte du visa hur du sminkar dig i steg för steg i bilder :D?

2013-04-28 @ 23:22:00

Vad är det för piller du tar?

2013-04-29 @ 21:06:36

Hej finis!
Jag ska köpa ett fodral till min dator och funderar på att beställa ett från Shopbop, men jag undrar hur frakten är? Hur lång tid tar det? Kostar det extra att beställa (vet inte, det kanske är en site som inte är svensk) men jag fattar typ ingenting av det där så please svara, haha! kram

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback