Watch Out For This!

2014-09-15
Äntligen tog jag mig i kragen och köpte en ny klocka! Världens mest användbara accessoar!

Goddagens! Efter en lång och väldans bra lördagkväll tog jag min söndag till att bara slappa. Och rösta! (Sanningen är att jag gick och röstade i mjukisbrallor). Sen var jag iväg en sväng på personalmöte innan jag slängde ner mig i soffan och följde valvakan till midnatt. Jag har aldrig varit insatt i politik, känner inte sådär jättestarkt för något parti, men helt plötsligt satt jag där och tyckte hela politik-kalaset blev lite intressant. Dock tycker jag att det är svintråkigt att jag och mina polare som är förstagångsväljare får vara med om ett sånt ruttet resultat första gången ut... 

Nog om det, jag och mamsen har haft en av våra städdagar (igen!), jag är ledig, jag har paket att hämta ut och solen skiner. Helt ok måndag va! Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback